1:a februari 2010

Hej cuties!

Idag är det första februari och jag tycker tiden går fort..men det gör inget.
För nu är det bara 1 månad och 4 dagar kvar tills tokio hotel (om man räknar med idag;))
och bara 1 månad och 9 dagar kvar tills min tandställning ryker (om man räknar med idag;))

Nu har jag nyss käkat middag och sitter nu i min säng omsvept i enstor varm filt, fryser som fan.
Är inte pigg än alltså :/ Hate this cold! HAr inte varit riktigt pigg på hela dagen men fixade ju skolan iallafall:)Stackars Bibbi som föressten också är sjuk och gick hem från skolan idag, saknade dig gumman!!:) Krya på dig sweet heart!♥
Så när jag kom hem så dök jag ner i soffan på en  gång, somnade faktiskt en liten stund men vaknade sedan då One Tree Hill började :D


Sedan så har jag stannat i soffan med min onda hals och snoriga näsa...tills middagen nu då ;)
MEn aja..nu ska jag nog vila lite och sedan måste jag tyvärr tvinga mig själv att ta fram skolböckerna igen.
Längtar till sportlovet :)

Men vi hörs senare:) Puss// Juju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0