Sjuk

Hej babes!

Förlåt för sämsta uppdateringen. Men jag har haft oturen att åka på en riktig förkylning
eller vad jag ska kalla det, för jag hostar, har typ lite stegring och är helt groggy i huvudet och mår ap illa.
Eller ja, det är lite bättre nu och jag hoppas jag är mycket bättre imorgon och speciellt tills torsdag för
då är de planerat att jag och mina fina vänner Emma och Julia ska följa med mig till uppsala
och min söta mami och familjen där ska upp till stugan så då får vi tjejor en helg helt ensamma för oss själva
och de hade ju vart as kul! :D Så nu håller jag tummarna för bättre tider, så nu säger jag "krya på dig" till mig själv ;) Haha!

Ah nu vet ni varför jag uppdatarar som en död apa, vad bibbi gör vet jag faktiskt inte, har inte hörts på ett tag nu faktiskt :( Saknar dig sötnos! ^^ 

Ha de jätte bra, vi hörs när jag har ork. Puss..//Juju♥

Kommentarer
Postat av: Helene Victoria<3

Heihei:) Jeg ga bikinien din 5 stjerner:) Vil du se på min og gi 5 tilbake?

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=OKg0HlHs2RpSSHUpsuijAKRf#bikiniGallery



Setter STOR pris på det:)

2010-04-06 @ 20:46:22
URL: http://helenelicious.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0