Sorry för dålig update

Hejsan svejsan <33333
Bibbi in the house, Sorry dålig update som sagt :( Juju är i mora så jag har inte kunnat lämna hennes julklapp, Jag saknar henne apmycket :´( Jag riktigt längtar till lovet är över så jag får träffa henne och alla andra. När man går i skolan vill man att det ska bli lov, och när man har lov så vill jag ha skola. Det är nog så att det kanske inte är jätte kul men jag har alltid kul ändå :) Inte för att man måste ha lektioner utan för att man träffar faktiskt sina kompisar mer, ingen åker ju t. ex bort utan allaa stannar kvar och jag får träffa alla <3333 Jag längtar efter er i 7E. Man är faktiskt medt social när man är i skolan.Hahahahahaha nu blev det här ett inlägg om skolan Och Juju (min ääääälskling)! :) Men hoppas hon kommer hem innan vi börjar skolan så kan vi ha kul hela dagen (efetersom det bara är en del av dagen som är kul i skolan)

I morgon ska jag åka och bada med Michaela Och Linnea <33333

Sov gött vakna trött ( Hahahaha skoja)♥



♥♥♥♥Jag och Juju♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååh älsklingen saknar dig med! Håller faktiskt med dig!



Ja jag kommer typ hem den 8:e :)



Puss<333

2009-12-30 @ 00:05:16
URL: http://johannaspalatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0