På sta´n, gränby och i kyrkan(4ggr)

Hahahahahahahahahahaha, i dag har jag, Bibbi och juju varit på sta´n, Där vi kollade julklappar, gick till kyrkan, ÅT,ÅT och åter ÅT ;) Vi gick till kyrkan för att jag skulle ha julkonser och vi visste inte när den var !?! så vi var där och kollade om någon var där 4 ggr hahaha :) Sen åkte vi till gränby, vi kollade på julklappar, jag var jätteduktig och köpte bara julklappar, men juju däremot, hon köpte bara saker till sig själv! och när vi åker rulltrappan sa hon
- asså, jag köpte bara saker till mig själv men skulle inte köpa någonting, bara till andra.
sen så satte hon sin hand på den där grejen ingen vet vad det heter som man håller i och får världens stöt!!
mig sen sa jag
- jag har bara köpt saker till andra, inget till själv!
sen sätter jag min hand på det man håller i och får ingen stöt, inte äns en liten!
så köper juju en sak till, till sig själv zååklart och gör samma sak, gissa vad som händer hon får en stöt! FETT LÄSKIGT att bara hon fick det, inte jag!!?!!

Aja nu ska jag käka mitt godis♥

Kommentarer
Postat av: Juju

haha jag och mitt stora ego xD hahah älskardejj<3333

2009-12-19 @ 23:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0