Juju here ^^

Hej hej sötisar det är Juju som skriver nu (äntligen!!)

Hoppas allt är bra med er, förlåt att jag inte skrivit förens nu men har inte hunnit. Men som tur är så har ju Bibbi underhållit er ;)

Aja, ve tinte riktigt vad jag ska skriva om oss, Bibbi har redan berättat det mesta redan.
Just nu sitter jag här med Bibbi och vi ska snart plugga. Men först ska vi blogga lite mer tillsammans
och fota dagens outfit bl.a :) Nu ska jag berätta lite om våran dag!

Idag har väl dagen tillmesta dels bestått av skola! Haha, ja hela dagen har de ju vräkt ner snö så de blev "lite" snäbolls krig, hahahahahahaha! Bibbi blev mullad "några" gånger xD haha bl.a en snygging i nian som hellre ville kramas ;) Nejjdå men man skulle kunna tro de när han skulle ta fast henne! Hahahahahahahah! x')
Sedan när vi skulle gå hem från (cp)bussen så hade himlen tydligen bestämt sig för att vräka ner snöl på oss :@
haha nejjdå! Men alltså när vi gått halvvägs så såg vi ut som Michelin gubbar fan xD haha vi gick armkrok också!
LOL! Men då kom Malin och Louises mormor och morfar och var gulliga och skjutsade oss all way home! :)
Guud de är så kallt, aja..sedan käkade vi mellis och nu sitter vi här och dampar!

Nu ska vi fota dagens outfit!

Puss & Kram/ Juju!♥


Juju ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0