Juju här!

Hej allihopa och God Jul från mig som jag aldrig sa igår!

Förlåt att jag inte skrivit så mycket på senaste tiden! Men det har varit rätt mycket nu!
Tur att Bibbi är så duktig och bloggar då! :)

Aja jag hade iaf en jätte fin julafotn igår med familjen! Allt var perfekt! :D
Och  vi hade så mysigt, och så fick jag ju vad jag önskade miiig !
En kamera, en rosa dessutom, I LOVE IT! ♥
Sedan fick jag också en massa mer men orkar inte rabbla upp de nu.


Idag så fyller min låtsas pappa och min lillebror år!
Så jag har hjälp min mamma hela förmiddagen med städning och att göra smörgås tårtor.
Dom blev as goda! :D

Nu så börjar det droppa in folk här så jag ska stänga av datorn nu! Men ha en jätte bra dag! :)
Kankse hörs senare om jag får tid!^^

Pusshej// Juju!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0