Blogg med Bibbi<33

Idag har jag och Juju varit i skolan vi har tittat på Luciatåget i vår skola. Vi har inte haft mer än 2 lektioner men på en tittade vi på film (asså en vanlig film ingen faktafilm) det var vääldigt skönt :) Den enda lektionen var Idrott och det var dans så det känns inte som va har haft lektioner alls! Hahaha jag har haft min lugg som den ska vara för första gången (annars har jag haft den uppsatt). Jag ska kanske gå till Fritidsgården också <3 I så fall med Tilda älsk<3 Vi har fikat också, allså i skolan :) Juju är hemma/på väg hem till sin pappa i Mora. Så hon gick från skolan. Efter skolan var jag kvar med Suhaila, Helin och Samsam. Just nu kollar jag på TV.

Mitt och Juju's motto är Me, myself and you<33                                                                                             Det kommer vi förmodligen att andvända mkt!

Älskar er alla där ute♥

 

Bibbi<33


Bibbi again<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0