Allt om E.M.D dagen i sala:

30/8-09 <3
 Bästa dagen i mitt liv!!<3
Idag har jag varit i sala med Malin,Louise,mamma & Lucas!

E.M.D var ju där & hade signering + konsert/gig!
:D aah jag är så lycklig!
Först var det signering,& Mattias får jag ögon kontakt med på en gång :D:D
Han bara "-Heej hej :)"
Sedan kom jag till Erik & han ba: "-Heej snygging! Hur mår du??
Jag- Jo bara bra själv?? <3(typ lite generad ;D )
Erik-   så Braa så :D ,hörrni,(Erik & mattias) du kommer bli en vacker kvinna!!
Jag ba: aaaah!!! taack!

Sedan kommer jag till det bästa!!!!
Danny Saucedo!!
& Danny bara: Tjeena snygging!!
Hur mår du??
Jag(som håller på att dööö!!)-Jo bara bra, själv ??
Danny-Jätte bra här :) gud vad söt du är!
Vad heter du & hur gammal är du??
Jag-aah taack :D jag heterJohanna & jag är tretton! :)
Danny -okej det ska jag lägga in i mitt guldfisk minne xD
Jaag-haha :D:D:D(as generad & håller på att seriöst dö) Kan man få en liten kraam?? ;D
Danny- Självklart :D:D <33

& när han kramar mig så pussar han mig på kinden!!! asså nu är jag verkligen döööd!! :O
Jag måste va i himlen!
Och sedan under gigen så fick vi ögon kontakt igen & han flörtade med mig !!!
As sööööööööööt!!!

Sedan när allt var slut & dom skulle åka vidare så åkte dom förbi oss med bilden & jag gav Danny en släng puss (han satt närmast mig i baksätet när jag stod utanför!!) & jag fick en tillbaka!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

haha & när min lillebror Lucas gick fram & ville ha autograf på magen så sa Erik : ooh vilket sexpack!! ;D haha han är för dö kul xD
& Danny bara - Ooj vad du spänner då ;o tjejerna kommer springa!
_Haha sötast!!!<3
 

Jag älskar dig Danny Saucedo! Du är det bästa som har hänt mig!! <3

Haha jaaa det var de de...! Jag längtar så jädra mycket tillbaka att det inte är sant. Längtar tillbaka till Dannys varma famn och hans mjuka läppar på min kind! hehe.. :)

Hoppas de var kul att läsa// Juju!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0